Bestellen

ITEM OF MAAT NIET LEVERBAAR
Als een item of een specifieke maat daarvan niet in de webshop staat of niet klikbaar is, dan is dat item of die maat (tijdelijk) niet op voorraad en daarom niet te bestellen. Laat je e-mailgegevens achter bij het desbetreffende item en ontvang een seintje wanneer dit item weer beschikbaar is. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met een van onze winkels, voor de winkelvoorraad.

BESTELLING VOLGEN
Op het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & trace-code van DHL. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

BESTELLING ANNULEREN
Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, omdat ze automatisch in onze systemen verwerkt worden. Nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.

KORTINGSCODE
Bij het afronden van je bestelling kun je een kortingscode invullen. Wanneer het kortingsbedrag en het factuurbedrag niet overeenkomen, dien je het openstaande bedrag via een van de betaalmethodes te voldoen. Wanneer je online een kortingscode hebt gebruikt en de gehele bestelling is geretourneerd kan er ovv je ordernummer een nieuwe kortingscode worden aangevraagd via webshop@nbrands.com.

Shop nu al onze labels via één webshop op NBRANDS.com!
LET OP!
De items in jouw winkelmandje worden niet meegenomen naar NBRANDS.com.