Contact +31 (0)88 50 62 840

Retourneren & Klachten

RETOURKOSTEN
Het retourneren van producten is binnen Nederland gratis. In een aantal overige landen kost dit wel geld. Die kosten vind je hier.

RETOURTERMIJN
Je hebt 14 dagen de tijd om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het item. Het item kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking met originele hangtag geretourneerd worden.

Je kunt je retourzending afgeven bij een DHL-punt, maar je kunt je pakket ook thuis op laten halen. Daarvoor klik je hier.

RETOURVOORWAARDEN
Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van 14 dagen.
De items zijn niet gedragen en/of gewassen.
Er zijn geen voedselvlekken, make-upvlekken, lichaamsgeuren en/of sigarettengeuren op de items aanwezig.
Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
Sieraden en lingerie kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
De originele hangtag is nog bevestigd aan het item.
Indien redelijkerwijs mogelijk wordt het item in de originele verpakking retour gestuurd.
Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper. We raden aan om het retourneren van een artikel via het gratis DHL retourlabel te doen.
Onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan, behouden wij ons het recht voor om zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

RETOURPROCEDURE
Wil je een item retourneren? Dat vinden wij natuurlijk jammer, maar dat is geen enkel probleem.

  1. Geef op het retourformulier aan welk(e) item(s) je retourneert en geef de reden van retour op.
  2. Doe het te retourneren item, samen met het retourformulier, in de originele verpakking.
  3. Geef je retourzending af bij een DHL afleverpunt en bewaar het verzendbewijs, of laat je pakket thuis ophalen. De dichtstbijzijnde DHL-locatie vind je op www.dhlparcel.com/consument/dhl-servicepoints. Voor thuis ophalen klik je hier.
  4. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je retourzending is verwerkt. Binnen 14 dagen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening. Wanneer je met AfterPay hebt betaald vervalt de vordering. 


BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij je hier binnen 5 werkdagen over met een Final Manco-melding, en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, of de AfterPay-factuur aanpassen. 

KLACHTEN
Is de rits van een item kapot? Is je bestelling niet aangekomen? Wat voor klacht je ook hebt, meld het ons. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar webshop@n-brands.com. Stuur ons je ordernummer en een foto van de klacht, dan zullen wij je klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. We beantwoorden je mail binnen enkele dagen na ontvangst. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten we dat weten. Er bestaat altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar N-Brands bij is aangesloten. Onze klachtenregeling vind je in onze Algemene voorwaarden (Artikel 16).

Shop nu al onze labels via één webshop op N-BRANDS.com!
LET OP!
De items in jouw winkelmandje worden niet meegenomen naar N-BRANDS.com.